Гарантія діє тільки на товари, куплені в інтернет-магазині LUX Auto Line. Доказом покупки такого товару і підтвердженням права на безкоштовне гарантійне обслуговування є фіскальний чек.
Заявка на гарантійний ремонт
Заповніть цю >> форму << або зателефонуйте на гарячу лінію
0 (800) 335-907
Пересилання товару в ремонт коштом інтернет-магазину LUX Auto Line здійснюється тільки якщо з моменту покупки товару не минуло 15 днів. Інші посилки, які не підпадають під ці випадки, будуть отримані лише якщо доставка була оплачена відправником.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на:
- природне зношування або виснаження ресурсу;
- випадкові пошкодження чи дефекти, заподіяні клієнтом;
- пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
- пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запилення, механічне пошкодження, проникнення всередину корпусу сторонніх предметів);
- пошкодження, спричинені:
- аварійним підвищенням або зниженням у мережі;
- неправильним підключенням до електромережі;
- ефектами системи, в якій використовувався товар або виникли в результаті з'єднання та підключення товару до інших виробів;
- використанням товару не за призначенням чи з порушенням правил експлуатації.
Сервісний центр може відмовити у гарантійному обслуговуванні у разі:
- відсутності фіскального чека;
- порушення безпеки гарантійних пломб;
- наявності механічних та інших ушкоджень, що виникли внаслідок умисних чи необережних дій покупця, чи третіх осіб;
- порушення правил використання, викладених в експлуатаційних документах;
- несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій та компонентів товару, зміни конструкцій чи схеми товару;
- якщо серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінено, стерто або не може бути встановлено