Гарантія діє тільки на товари, куплені в інтернет-магазині LUX Auto Line. Доказом покупки такого товару і підтвердженням права на безкоштовне гарантійне обслуговування є фіскальний чек.

Заявка на гарантійний ремонт

Заповніть цю >> форму << або зателефонуйте на гарячу лінію

0 (800) 335-907


  Пересилання товару в ремонт коштом інтернет-магазину LUX Auto Line здійснюється тільки якщо з моменту покупки товару не минуло 15 днів. Інші посилки, які не підпадають під ці випадки, будуть отримані лише якщо доставка була оплачена відправником. 

 

 

Гарантійні зобов'язання не поширюються на:

  • природне зношування або виснаження ресурсу;
  • випадкові пошкодження чи дефекти, заподіяні клієнтом;
  • пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запилення, механічне пошкодження, проникнення всередину корпусу сторонніх предметів);
  • пошкодження, спричинені:
  1. аварійним підвищенням або зниженням у мережі;
  2. неправильним підключенням до електромережі; 
  3. ефектами системи, в якій використовувався товар або виникли в результаті з'єднання та підключення товару до інших виробів;
  4. використанням товару не за призначенням чи з порушенням правил експлуатації.

 

Сервісний центр може відмовити у гарантійному обслуговуванні у разі:

  • відсутності фіскального чека;
  • порушення безпеки гарантійних пломб;
  • наявності механічних та інших ушкоджень, що виникли внаслідок умисних чи необережних дій покупця, чи третіх осіб;
  • порушення правил використання, викладених в експлуатаційних документах;
  • несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій та компонентів товару, зміни конструкцій чи схеми товару;
  • якщо серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінено, стерто або не може бути встановлено