Додайте товари для порівняння
Додайте товари до списку бажань
Графік роботи:

Будні: 9:00–17:00

Сб-Нд: вихідний

0
Мій кошик
Каталог
Укр

Виберіть вашу модель автомобіля - Scania

Історія марки Scania / Сканія

  Scania AB - найбільший шведський виробник автобусів та вантажних автомобілів. Штаб-квартира компанії знаходиться в місті Сьодертельє. Акціонерами Scania є компанії Volkswagen AG та MAN. З перших років існування фірма Scania завоювала авторитет високою міцністю та якістю продукції, але в ті часи не мала достатніх фінансових коштів. Тому в жовтні 1910 р. її керівництво почало переговори про злиття зі своїм головним конкурентом – компанією «Ваггнфабрикен», скорочено ВАБІС (VABIS). У березні наступного року підприємства об'єднали свої зусилля, у результаті з'явилася фірма Сканія-Вабіс (Scania-Vabis). Вона створила всі технічні та виробничі передумови для лідируючого становища сучасної компанії Сканія. Лише через 50 років на автомобільному ринку знову з'явилася колишня назва фірми - Сканія. Це сталося в результаті підписання 19 грудня 1968 року угоди про об'єднання компанії Сканія-Вабіс зі шведською корпорацією СААБ (SAAB). На початку 1969 р. у Швеції з'явилася нова промислова група SAAB-Scania, і всі вантажні автомобілі, що раніше випускалися як Сканія-Вабіс, отримали торгову марку Scania.

  У 70-ті фірма Сканія розширювала мережу своїх складальних заводів. У 1976 р. в Аргентині з'явився один із її найбільших зарубіжних філій. Потім відкрилися підприємства у Марокко, Танзанії, Іраку, США, Перу та Австралії. Обсяг виробництва, у період із 1976 по 1979 р. зріс з 15 до 22 тис. автомобілів. Переломним моментом в історії фірми Сканія став 1980 рік, коли почалося швидке зростання авторитету компанії та її стрімкий вихід у світові лідери в галузі важких вантажівок. У 1980 році весь ряд складався з 24 базових моделей вантажівок Scania. У 1987 році розпочалося виробництво комерційних автомобілів Scania третього покоління повною масою 17-32 т (у складі автопоїзда – 36-44 т і більше). Взявши курс на важкі вантажні автомобілі, фірма відмовилася від застосування 8-літрового двигуна, залишивши в програмі три базові двигуни робочим об'ємом 9,11 і 14 л з турбонаддувом. Рядні 6-циліндрові моделі 059 та DS11 випускалися також у виконаннях DSC9 та DSC11 з проміжним охолодженням, що забезпечило гаму силових агрегатів потужністю 210-363 к.с.

  З 1996 р. розпочався випуск вантажівок четвертого покоління. До реалізації проекту, закладеного ще 1988 р., було залучено італійську кузовну студію Бертоне (Bertone), яка розробила принципово новий дизайн кабін. Вантажівки повною масою від 18 до 48 т пропонувалися більш ніж у 300 варіантах базових шасі 94, 114, 124 та 144, включаючи 2-, 3- або 4-вісні виконання з різними основними агрегатами. У 1990-х Scania володіє 6 заводами у Швеції та 8 великими закордонними складальними підприємствами. На них було зайнято 23 800 осіб. Однак гостра конкурентна боротьба призвела до того, що 15 січня 1999 13,7% акцій фірми Сканія придбав її головний конкурент - шведська компанія Volvo. У квітні частка Вольво зросла до 21%, а до серпня перевищила 70%. Таким чином, Scania могла перетворитися на дочірнє підприємство Вольво, склавши другий у світі концерн з виробництва важких вантажівок, але навесні 2000 року комісія ЄС наклала вето на цю угоду. Станом на 2011 рік основними акціонерами шведської компанії є концерн Volkswagen (70,94%) та фірма MAN (17,37%).

Вгору