Додайте товари для порівняння
Додайте товари до списку бажань
Графік роботи:

Будні: 9:00–17:00

Сб-Нд: вихідний

0
Мій кошик
Каталог
Укр

Виберіть вашу модель автомобіля - Skoda

Історія марки Skoda / Шкода

  Чеська автомобільна компанія Skoda Auto бере свій початок у далекому 1895 році, коли у невеликому місті Млада-Болеслав інженер Вацлав Лаурін та торговець книгами Вацлав Клемент організували підприємство з виробництва велосипедів марки «Славія». Справи молодої фірми пішли добре і вже в 1899 році Laurin&Klement починають випуск мотоциклетної техніки. Свій перший автомобіль Voiturette A підприємство виробляє 1905 року. Невелика модель отримала широкий успіх та визнання публіки. Завдяки впровадженим новаторським технологіям на своєму автомобілі фірма зайняла стабільне становище на ринку та повагу серед автовиробників того часу. Для зміцнення виробництва та подальшого перспективного розвитку компанія Laurin&Klement розпочинає пошуки партнера. Ним став інженер Еміль Шкода (Emil Skoda), засновник найбільшого підприємства "Шкода-Пльзень". У 1925 році Laurin&Klement повністю поглинута концерном Еміля Шкоди, так з'явилася торгова марка Skoda. Першим фірмою Шкода стала Skoda 4R. Принципово нова модель Skoda 420 обладнана двигуном з чотирма циліндрами, який розвивав потужність в 20 к.с. Автомобіль розганявся до 60 км/год, був розрахований на чотирьох людей і мав два двері. Багажник машини відкривався зовні, що було цікавим рішенням того часу.

  У роки Другої світової Skoda сконцентрувалася на випуску військової техніки та озброєння для нацистських військ. Зміни відбулися лише після закінчення війни. У 1945 році з'являється модель Skoda Popular 1101, яка отримала додаткове ім'я – Tudor («дві двері»). В 1953 народжується автомобіль Skoda 440, прозваний в народі «Спартак». Skoda 440 мав чотирициліндровий двигун, що розвиває потужність 40 к.с. Після модернізації модель отримала нове ім'я – Octavia. Створена у 80-ті роки модель Skoda Favorit стала однією з найкращих машин соціалістичного табору. Політичні події 1989 року загнали фірму Skoda у глухий кут. Компанія змушена була шукати сильного партнера для подальшого розвитку. 1991 року Skoda стала частиною німецького концерну Volkswagen AG. 1994-го інженерам компанії Volkswagen, до якої перейшла фірма Skoda, вдалося усунути недоліки автомобіля Skoda Favorit і створити на його базі модель Felicia, здатну конкурувати з автомобілями світових виробників.

  Під крилом Volkswagen, в 1996 році Skoda випускає одну зі своїх найвдаліших моделей – Octavia. У січні 1998 року компанія змінила свою назву на Skoda-Auto. Наприкінці 1999 року надходить у продаж компактний автомобіль Fabia, який став повністю оригінальною машиною, зберігши фірмовий стиль фірми Skoda. У 2000 році Skoda стає єдиною компанією, яка збільшила продаж своїх автомобілів у Німеччині. У 2001 році автосвіт знайомиться із сучасним поколінням Skoda Superb, що використовує платформу VW Passat B5. У 2006 році прибуток фірми збільшився на 9% і склав 9,4 мільярда доларів. У 2006 році список з продажу очолив автомобіль Octavia, якого в 2006 році було реалізовано близько 550 тисяч екземплярів. У 2006 році розпочато будівництво в Млада-Болеславі нового центру щодо покращення основних характеристик автомобілів Skoda. Свій перший SUV компанія представила публіці в 2009-му – Skoda Yeti використовує спільну з Volkswagen Tiguan платформу та відрізняється чудовими якостями сімейного автомобіля. У 2013-му виходить у світ нове покоління сімейства Octavia (A7). Крім головного заводу в м. Млада-Болеслав, чеська компанія має складальні підприємства в багатьох інших країнах.

Вгору