Додайте товари для порівняння
Додайте товари до списку бажань
Графік роботи:

Будні: 9:00–17:00

Сб-Нд: вихідний

0
Мій кошик
Каталог
Укр

Виберіть вашу модель автомобіля - Hummer

Історія марки Hummer / Хаммер

  Американська компанія AM General, отримавши замовлення від військових, розпочала у 1979 році розробку потужного позашляховика – HMMWV M998 (скорочено HUMVEE або «Хамві»). Створений у 1981 році військовий всюдихід був дуже затребуваний американською армією, всесвітню популярність цьому автомобілю принесли військові дії в Перській затоці (операція «Буря в пустелі»). 1992 року HUMVEE модернізували, посиливши компоненти шасі, трансмісію, броню. У цей же час General Motors розробляє цивільну версію позашляховика HUMVEE, яка отримує назву Hummer H1. Проте висока ціна, що починалася з позначки 70 тисяч доларів, тримала рівень його продажів на рівні автомобілів Ferrari – приблизно 2000 штук.

  Першими купили Hummer H1 відомі актори Арнольд Шварценеггер, Сільвестр Сталлоне та кінорежисер Джордж Лукас. Позашляховик Hummer мав попит в Арабських Еміратах та країнах Близького Сходу. Покупців автомобілі Hummer приваблюють своїми чудовими якостями на бездоріжжі та неповторним зовнішнім дизайном. У 2000 році на моторшоу в Детройті був показаний новий Hummer 2, що відрізняється більш скромними габаритами та підвищеною маневреністю. Новий Hummer H2 вийшов набагато комфортабельнішим за свого попередника Hummer H1. Оздоблення салону моделі Н2 зроблена не гірше, ніж у інших престижних позашляховиків концерну General Motors. Hummer H2 виробництва 2003 постачався системою Night Vision для нічного бачення.

  У 2004 році з'явився Hummer H3 - компактна модель в лінійці американської фірми. Базою для платформи позашляховику Hummer H3 послужили пікапи GMC Sonoma та Chevrolet S10. У 2006 році у Сполучених Штатах потреба у позашляховику збільшилася на 26%, і було продано понад 71 тисячу Hummer. У Росії цього року купили, переважно, у Москві Московської області 360 «Хаммеров». У період з 2006 по 2009 рік складання автомобілів Hummer здійснювалося на заводі Калінінграда «Автотор». Згідно зі статистичними даними «АВТОСТАТ» у 2010-му році дорогами Росії їздить 5 тис. позашляховиків «Хаммер», з яких третина зареєстрована в Москві. У 2008 році підрозділ Hammer зазнає складнощів, пов'язаних з фінансовою кризою на General Motors. Двома роками пізніше підприємство розпочало процедуру ліквідації, останній Hummer зійшов з конвеєра заводу GM у Луїзіані 26 травня 2010 року.

Вгору