Додайте товари для порівняння
Додайте товари до списку бажань
Графік роботи:

Будні: 9:00–17:00

Сб-Нд: вихідний

0
Мій кошик
Каталог
Укр

Виберіть вашу модель автомобіля - Citroen

Історія марки Citroen/Сітроен

  Andre Citroen (Андре Сітроен) – талановитий французький інженер та самобутній бізнесмен заснував свою автомобільну фірму у 1919 році. Знаменита емблема компанії у вигляді перегорнутих літер "V", що отримала назву "подвійний шеврон", була створена Сітроєном на честь свого успіху у виробництві зубчастих коліс. Первінець фірми – автомобіль Туре А, народжується у 1919 році, має скромну ціну та розвиває швидкість у 60 км на годину. На цій машині вперше в Європі було встановлено електричний стартер. Малотражний Citroen 5 CV, що з'явився потім, мав 4-х циліндровий двигун, володів високою надійністю і добре підходив для сільських доріг. Початкова мета Сітроена створювати автомобілі прості в експлуатації та з невеликою ціною відіграла головну роль у становленні фірми. Автомобілі для міських таксі компанія Citroen починає випускати з 1921 року, і вже в 1930 році паризькі таксі повністю складаються з моделей фірми. У 1949 році з конвеєра компанії сходить знаменитий Citroen 2СV, який став символом відновлення Франції після війни. Citroen DS19, що з'явився в 1955 році, був названий у народі "Богинею", оскільки мав відмінний зовнішній дизайн та досконалий салон. Автомобіль постачався 4-х циліндровим двигуном, відрізнявся гладким капотом, і на ньому були відсутні грати радіатора.

  Citroen DS19 забезпечувався гідропідсилювачами кермового управління та гальмівної системи, була і гідропневматична підвіска для регулювання висоти кузова автомобіля. Модель Citroen DS19 мала величезний успіх, якого не мав жоден автомобіль фірми. Після першого дня показу Citroen DS19 було зроблено понад 12 000 заявок на покупку. У 1974 році відбувається об'єднання компанії з фірмою Peugeot, створено групу PSA Peugeot Citroen, при цьому автомобілі Citroen починають втрачати свою яскраву індивідуальність. Відродження Сітроен починається 1997 року, коли на посаду генерального директора фірми приходить Жан-Мартін Фольц. Ця людина направила всі сили на розробку нових моделей, при цьому основний акцент був поставлений на дизайн. Результати не змусили довго чекати, автомобілі Citroen отримують друге дихання, їх неповторний стиль став візитною карткою на довгі роки.

  У 2000 році марка подолала планку продажів в 1 млн. автомобілів, що стало знаковою подією в її історії. 2001 року авторитетний журнал Forbes присудив главі Citroen Жану-Мартіну Фольцу звання «бізнесмен року». Цього ж року компанія випускає Citroen C5 – цей середньорозмірний ліфтбек змінив на конвеєрі застарілу модель Xantia. Протягом наступних кількох років компанія оновлює свій модельний ряд. 2005-го на моторшоу в Женеві Citroen представив свій флагманський C6, серійне виробництво цього хетчбека запущено роком пізніше. 2007 рік ознаменований появою першого всешляховика компанії - C-Crosser створювався при співпраці з Mitsubishi Motors. У 2009-му концерн PSA укладає договір із Mitsubishi про створення спільного підприємства ТОВ «ПСМА РУС», розпочинається будівництво заводу для виробництва автомобілів, який був відкритий у 2010-му році в Калузької області. В цей же час Citroen демонструє світовій публіці нову лінію преміальних автомобілів DS. У 2014 році DS відокремлюється у незалежний бренд.

Вгору