Додайте товари для порівняння
Додайте товари до списку бажань
Графік роботи:

Будні: 9:00–17:00

Сб-Нд: вихідний

0
Мій кошик
Каталог
Укр

Виберіть вашу модель автомобіля - MAN

Історія марки MAN/МАН

  Історія марки MAN починається з кінця 19 ст. Тоді Наполеон запропонував проект, який орієнтований на будівництво залізниці в Баварії. Цю ідею підтримав купець Йоганн Фрідріх Клетт родом з Нюрнберга. Він субсидував будівництво перших 5 км дороги. У 1841 р. він заснував підприємство, яке назвав своїм ім'ям. Фірма займалася випуском обладнання, призначеного для будівництва та експлуатації нової споруди. З 1904 року компанія здійснювала випуск парових котлів, мостових ферм, турбін, трамваїв, гідронасосів та залізничних вагонів. Інженер Рудольф Дизель, який пропрацював у цій фірмі кілька років, вплинув на розвиток MAN. Так, в 1893 він отримав патент на 4-тактний двигун внутрішнього згоряння, який і відкрив еру дизельних силових агрегатів. І лише в лютому 1897 року у світ вийшов перший стаціонарний мотор із запаленням від стиску.

  У 1925 році MAN випустила першу у світі серію дизельних автомобілів вантажопідйомністю 3,5-5 тонн. Через рік з'явилася і перша у світі 3-вісна 6-тонна дизельна вантажівка під назвою «S1H6», оснащена 6-циліндровим двигуном. У 1931 році MAN оголосив про старт випуску найпотужнішого у всьому світі вантажного автомобіля. Йдеться про 3-вісний «S1H6», який оснастили 6-циліндровим двигуном «D4086B» потужністю 150 к.с. З 1935 MAN зайнявся випуском армійських вантажівок. Під час Другої світової війни завод на території Нюрнберга був дуже зруйнований. З 8 травня 1945 року підприємство почало здійснювати ремонт американських вантажівок. У 1955 році компанія стала володаркою колишнього заводу двигунів BMW у Мюнхені. У 1968 році MAN купує 25% акцій фірми Bussing. У середині 70-х MAN вирішив відмовитися від випуску V-подібних двигунів, зосередившись на 6-циліндрових моторах. 1978 року автомобіль MAN був визнаний вантажівкою року. У 1979 році MAN розпочав кооперацію з фірмою Volkswagen з вантажівок середнього класу.

  У 1985 році вантажне відділення концерну MAN AG було виділено до самостійної фірми MAN Nutzfahrzeug AG. Лише у Німеччині на цьому підприємстві працювало понад 20 тисяч осіб. В 1986 стартував випуск нової серії важких авто F90, повна маса яких більше 18 тонн. У 90-х роках MAN зайнявся виробництвом нової гами «2000», яка включала численні моделі повною масою від 6 до 50 тонн. До цього сімейства входили легке, середнє та важке сімейства «L2000», «M2000», «F2000». Ці вантажівки мали електронні пристрої, призначені для регулювання роботи двигуна, положення сидіння водія, пневматичної підвіски, протибуксувальної системи та іншого. У 2000 році компанія презентувала нове сімейство комерційних автомобілів сімейства TG-A, роком пізніше з'являється серія автобусів Lion's Star – призерів у галузі дизайну. У 2007 році вантажівка MAN посіла перше місце в Ралі Дакар. У 2011 році компанія MAN оголосила про початок будівництва свого заводу в Росії (Шушари, Санкт-Петербург) для складання комерційних автомобілів. Починаючи з 2013 року, MAN оновлює свою лінійку вантажівок TGX, TGS, TGM, TGL.

Вгору