Додайте товари для порівняння
Додайте товари до списку бажань
Графік роботи:

Будні: 9:00–17:00

Сб-Нд: вихідний

0
Мій кошик
Каталог
Укр

Виберіть вашу модель автомобіля - De Tomaso

Історія марки De Tomaso / Де Томасо

  De Tomaso Automobili SpA - італійська компанія, що спеціалізувалась на випуску спортивних автомобілів. Штаб-квартира знаходиться у Модені (Італія). Була заснована підприємцем аргентинського походження Алехандро де Томазо (1928-2003) у 1959 році. Спочатку, De Tomaso виробляються різні прототипи та гоночні автомобілі, включаючи автомобіль класу Формула-1 для команди Френка Вільямса. Компанія De Tomaso Automobili у жовтні 1959 року побудувала автомобілі для чемпіонатів Формула-Юніор та Формула-2. Перший власний спорткар, призначений для масового виробництва, був представлений лише 1963 року. Де Томазо приваблює до себе колишніх службовців Ferrari. Жан Паоло Даллара (Giampaolo Dallara) прийшов у De Tomaso з Lamborghini у 1968 році. Тоді ж Де Томазо купує ательє Ghia, а разом із нею знаходить Тома Джаарда — головного дизайнера Ghia.

  З 1976 по 1993 рік De Tomaso належав легендарний італійський виробник спортивних автомобілів Maserati. Перша модель компанії – Vallelunga, була представлена ​​у 1963 році. Середньомоторний спорткар мав двигун Ford Cortina потужністю 104 к.с. (78 кВт) та розвивав максимальну швидкість 215 км/год (134 миль/год). Створивши в 1966 модель Mangusta Де Томазо зробив серйозну заявку на успіх. Ательє Ghia було придбано, щоб проектувати та відточувати конструкцію двох нових моделей: Deauville, легкового автомобіля з 4-дверним кузовом «седан» та Longchamp, 2-місного закритого купе. Том Джаарда став дизайнером обох машин. Deauville планувався як автомобіль класу "люкс", розрахований на чотирьох. Джаарда постарався спроектувати машину, яка б з усіх боків виглядала бездоганно, і зберіг трапецієподібну решітку радіатора, яка є характерною рисою ще однієї моделі De Tomaso - Mangusta.

  Кінець ХХ століття ознаменувався серйозним спадом у розвитку фірми. У 1996 році у світ вийшла модель De Tomaso Guara. Цей автомобіль є роботою дизайнера Карло Джіано (Carlo Gaino), який також розробив Maserati Barchetta. De Tomaso Guara стала останньою моделлю, у розробці якої Алехандро де Томазо брав участь. У 1997 виходить у світ модель De Tomaso Bigua, вона випускалася в 2000-2002 роках під ім'ям Qvale Mangusta. Виробництво автомобілів було офіційно зупинено у 2004 році. 2009-го сталося відродження компанії. Вона була викуплена Жаном Маріо Россіньоло. Через два роки фірма представила публіці Женевського автошоу концептуальний автомобіль Deauville. Але запустити його серійне виробництво так і не вдалось. У 2012 році нового власника компанії Россіньоло італійська поліція взяла під варту. Офіційною причиною арешту глави De Tomaso стала підозра у недоцільному використанні коштів у розмірі 7.5 млн. євро, виділених Євросоюзом та владою округу П'ємонт на розвиток марки.

Вгору