Додайте товари для порівняння
Додайте товари до списку бажань
Графік роботи:

Будні: 9:00–17:00

Сб-Нд: вихідний

0
Мій кошик
Каталог
Укр

Виберіть вашу модель автомобіля - DAF

Історія марки DAF/ДАФ

  Нідерландська фірма DAF Trucks NV – лідер у виробництві вантажних автомобілів. Девіз компанії: "Driven by quality" (з англ. "Відомий якістю"). Штаб-квартира та основний завод знаходяться у м. Ейндховен. Кабіни та шасі виготовляються у Вестерло у Бельгії. Деякі моделі вантажівок, що продаються під брендом DAF, розроблені Leyland Trucks на заводах у Великій Британії. У 1928 році Хуберт Ван Доорн заснував компанію Commanditaire Vennootschap Hub van Doorne's Machinefabriek. Його співзасновником та інвестором був Арнольд Хьюгенс, керуючий директор пивоварного заводу. У 1932 році компанія змінила своє ім'я на Van Doorne's Aanhangwagen Fabriek (укр. "Фабрика причепів братів ван Доорн"), скорочено - DAF. Після Другої світової війни відчувався брак легкових та вантажних автомобілів. Це стало великою нагодою для DAF. У 1949 році компанія почала виробляти вантажні автомобілі, причепи та автобуси, змінивши назву на Van Doorne's Automobiel Fabriek. Перша модель вантажного автомобіля була DAF A30.

  У 1967 році DAF відкриває новий завод у Борні з виробництва автомобілів. DAF 44 стала першою моделлю, яка вироблялася тут. Компанія продає підрозділ з виробництва легкових автомобілів (нині відомий як NedCar) компанії Volvo у 1975 році. DAF Buses відокремився від компанії в 1990, щоб стати частиною United Bus. У 1996 році американська компанія PACCAR придбала DAF Trucks. В даний час DAF Trucks є найбільшим світовим виробником вантажної автомобільної техніки. Дилерська мережа DAF налічує понад тисячу центрів у країнах Європи, Африки, Австралії, Нової Зеландії, а також на Близькому Сході та Тайвані.

  У середині 2011 року компанія відкриває підприємство «DAF Trucks Russia» у Москві. У вересні цього року член правління компанії Рон Бонсен заявив, що розглядає можливість організації свого виробництва в Росії, однак компанія самостійно будувати завод не буде і знаходиться в пошуку партнера для організації великовузлового складання з імпортних комплектуючих потужністю від 5000 до 6000 вантажівок на рік. Орієнтовна вартість організації виробництва, у Росії становитиме від 10 до 20 мільйонів євро. У 2-му кварталі 2011 р. в Росії було продано 5621 вантажівку, згідно з даними Асоціації європейського бізнесу.

Вгору