Додайте товари для порівняння
Додайте товари до списку бажань
Графік роботи:

Будні: 9:00–17:00

Сб-Нд: вихідний

0
Мій кошик
Каталог
Укр

Виберіть вашу модель автомобіля - Chevrolet

Історія марки Chevrolet / Шевроле

  Chevrolet – знаменита компанія США з виробництва автомобілів. Заснували фірму в 1911 році американський бізнесмен Вільям Дюрант (William Durant) та французький автогонщик Луї Жозеф Шевроле (Louis Joseph Chevrolet). Дюрант надалі організував і автомобільну компанію General Motors, а Chevrolet ніколи не керував фірмою. Емблема фірми у вигляді хреста була взята Дюрантом із малюнка на шпалерах у паризькому готелі. В даний час цей хрест Chevrolet став найрозкрученішим символом реклами, а марка Chevrolet - символом автомобілебудування США. Історія марки Chevrolet – це фактично найважливіша частина історії виробництва автомобілів в Америці. На початку жовтня 1911 фірма випускає свій перший автомобіль Chevrolet Classic-Six. Це був типовий для Америки автомобіль на чотири посадочні місця з двигуном, що має чотири циліндри і розвиває потужність 30 к.с. Він був у п'ять разів дорожчим, ніж Ford Т і тому успіху в Сполучених Штатах не отримав. 1953 рік ознаменований появою легендарного спортивного автомобіля Corvette. Легка двомісна машина стала мрією багатьох американців. У 1958 році з конвеєра Chevrolet сходить марка Impala, в якій конструкторам компанії вдалося поєднати місткість Каділака з ціною Chevrolet. Chevrolet Impala відразу починає користуватися великим попитом і досі тримає рекорд з продажу для повнорозмірних автомобілів.

  У серпні 1966 року з конвеєра заводу сходить Chevrolet Camaro. Цим автомобілем компанія Chevrolet дала відповідь Ford'івському "Мустангу" - останній користувався широким попитом і гідної альтернативи йому на той час не було. Через рік Chevrolet випускає суперспортивну модифікацію Camaro SS. У 1962-му вперше з'являється назва "Malibu" - це була "топова" комплектація Chevrolet Chevelle. Привабливий дизайн цієї моделі та багате оснащення дозволили фірмі отримати високий рівень продажів та закріпити свої позиції у класі середньорозмірних авто. З настанням 70-х компанія Chevrolet модернізує свої «маскл-кари», роблячи їх більш потужними та швидкими. Але паливна криза, що нагрянула, не дозволила розвиватися надалі - зі зростанням цін на бензин компанія прагне створювати більш економічні моделі. Потужні та ненажерливі «маскл-кари» поступово втрачають попит. У 1980-90-х роках автомобілі Chevrolet помітно еволюціонують. Вони стали економічнішими, компактнішими, багато моделей отримують передньопривідне компонування шасі.

  У Росію американо-корейська компанія GM DAT, яка володіє маркою Chevrolet, постачала переважно автомобілі корейського походження. На заводі «Автотор» у Калінінграді було організовано збирання моделей Daewoo, що випускалися під «шильдиком» Chevrolet. Це седани Lacetti, Epica, Aveo (хетчбек та седан) та Rezzo (компактвен). Машинокомплекти для них постачалися тією ж компанією GM DAT. Всішляховик Chevrolet Niva і модель Chevrolet Viva, базою для якої став Opel Astra, збиралися в основному з російських комплектуючих. Седан Chevrolet Lanos постачався українським Запорізьким автозаводом із комплектуючих вузлів України, Польщі та Кореї. Власний завод зі збирання автомобілів фірма General Motors відкрила неподалік Санкт-Петербурга. Проектна потужність заводу розрахована на виробництво близько 100 000 автомобілів на рік. У 2015 році компанія Chevrolet припиняє продажі в Росії свого основного модельного ряду автомобілів і згортає їхнє складання на виробничих потужностях. У продажу залишаються автомобілі американського виробництва: позашляховик Tahoe, суперкари Camaro і Corvette, а також Chevrolet Niva, що випускається АвтоВАЗом.

Вгору