Додайте товари для порівняння
Додайте товари до списку бажань
Графік роботи:

Будні: 9:00–17:00

Сб-Нд: вихідний

0
Мій кошик
Каталог
Укр

Виберіть вашу модель автомобіля - Barkas

Історія марки Barkas


  Історія марки Barkas починається з 1923 року в Саксонському місті Франкенберг, коли датський інженер Йорген Расмуссен (Jorgen Skafte Rasmussen) та двоє його колег (Paul Figura та Richard Blau) заснували компанію «Metall-Werke Frankenberg GmbH». Франкенберзький металозавод займався постачанням запчастин та компонентів для мотоциклів DKW, що було цілком природно, адже Расмуссен був причетний до створення DKW та створення самого Auto Union. У 1927 почалося виробництво вантажного трициклу TV 300. Цей транспортний засіб з одноциліндровим двотактником DKW повинен був об'єднати переваги мотоцикла та вантажівки. Задум вийшов вдалим — легкі трайки були доступними і мали попит у ремісників і торговців. На хвилі успіху було розроблено моделі ZW 200, LT 200, LTH 200.

  У 1934 році компанія перебазувалася на Хайніхен і була перейменована на FRAMO-Werke GmbH, Hainichen. FRAMO - складове слово з FRankenberg та MOtorenwerk. На цей момент у компанії працювало 700 осіб. У 1934 пішли в серію компактні автомобілі, першим був трицикл Stromer FP 200, за ним пішли чотириколісні Piccolo VH 200 і Piccolo VH 300, які на жаль не користувалися такою популярністю, як комерційні машини. У 1938 нова лінійка міні-фургонів побачила світ, першим був V 500. У 1943 розпочалося виробництво зброї. З вересня 1944 до квітня 1945 року на заводі працювали 500 жінок з концтабору Флоссенбюрг. У 1945 р. обладнання фабрики демонтували і відправили до Радянського Союзу як частину репарації. У 1949 Framo рестартував із передвоєнною моделлю V 501/2. В 1951 нові модифікації V 901 і V 902 змінили попередника. У 1953 розпочалася розробка кардинально нової моделі. У 1957 році Framo був перейменований на VEB Barkas-Werke Hainichen. Новому підприємству у спадок дісталася одна модель - Framo V 901, яка стала називатися Barkas V 901.

  Роботи з розробки нової моделі, розпочаті в 1953 році, закінчилися в 1961 році випуском абсолютно нового Barkas B1000. Автомобіль кардинально відрізнявся від попередника. Це була сучасна конструкція — новий дизайн, кабіна над двигуном, передній привід, незалежна торсіонна підвіска всіх коліс ставили його в авангард армії легких комерційних автомобілів того часу. Навіть 3-циліндровий двотактний двигун 0,9л. 43 к.с., що веде свій родовід від тих же довоєнних DKW, не був ще анахронізмом. За 30 років виробництва (1961-1991) було виготовлено 175740 автомобілів B1000. На жаль, для підприємства (але, можливо, на щастя для справжніх поціновувачів B1000) радянська система перешкоджала серйозній модернізації. Автомобіль випускався практично «як є», в хід йшли зміни необхідні для можливості поставки на зовнішні ринки — двоконтурні гальма з діагональним приводом, модернізована світлотехніка, розточений до 991 куб.см. двигун (1962), додаткова система охолодження (1969), форсування до 46 л. (1972). У 1988 році спробували трохи освіжити зовнішність. До кінця 1980-х Barkas застарів вже настільки, що ніякі накладки у стилі VW T3 не могли його врятувати, і косметика не пройшла. У 1989 на автомобілі останньої партії, що одержала позначення B1000-1, стали встановлювати ліцензійний двигун Volkswagen - чотиритактний 58 к.с. Об'єднання Німеччини спричинило закономірний кінець VEB BARKAS. 10 квітня 1991 року з конвеєра зійшов останній Barkas. Фольксваген, який купив фабрику в Хемніце, був не зацікавлений у продовженні виробництва, модернізації та збереженні марки.

Вгору